Reklamační řád

Reklamační řád e-shopu tallsis.cz:

Prodávající: Anna Gongolová

IČO: 23289481

Adresa: Dobratice 478, 73951

Telefon: +420 722 010 920

E-mail: info@tallsis.cz

Webový portál: www.tallsis.cz

Jak uplatnit reklamaci na zboží z našeho e-shopu?

1. Co je reklamace?

Reklamace znamená, že zakoupené zboží má vadu, kterou je možné u nás uplatnit podle platných právních předpisů (Občanský zákoník a zákon o ochraně spotřebitele).

2. Na co se vztahuje záruka?

Záruka platí na vady materiálu, šití nebo jiných vlastností, které nejsou v souladu s objednávkou. Zboží musí odpovídat popisu, být funkční a bez skrytých vad.

3. Speciální podmínky pro zboží šité na míru

Zboží šité na míru je vyráběno přesně podle vašich individuálních požadavků a rozměrů. Proto nelze uplatnit reklamaci z důvodu změny názoru nebo nesedící velikosti, pokud není zboží vadné nebo poškozené z naší strany. Prosíme, pečlivě zvažte všechny rozměry a detaily před objednávkou.

I přesto, pokud by vám produkt nevyhovoval, se na nás můžete kdykoliv obrátit — rádi společně najdeme individuální řešení, protože vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.

4. Jak reklamaci uplatnit?

Reklamaci nám můžete nahlásit:

  • e-mailem: info@tallsis.cz
  • telefonicky: +420 722 010 920

K reklamaci prosím přiložte doklad o koupi (fakturu).

5. Jaké máte možnosti řešení reklamace?

  • oprava zboží

  • výměna za nové zboží

  • přiměřená sleva

  • odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)

6. Jak rychle reklamaci vyřídíme?

Reklamaci vyřídíme do 14 dnů od jejího podání, pokud nejsou potřeba další podklady.

7. Důležité informace

  • Reklamaci nelze uplatnit, pokud byla vada způsobena nesprávným používáním nebo opotřebením.

  • Na reklamaci máte právo po dobu 24 měsíců od převzetí zboží (pro spotřebitele).

 

Tallsis_logo_icon_purple@2x

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz